La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan

  • masa pelepasan:2022-10-30 08:12:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:335
  • Penerangan pantas:

    La Gomera,La GomeraTransformer pemindahan kuasa balik,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaDalam kehidupan hari

Kandungan artikel
La GomeraTransformer pemindahan kuasa balik,

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

La GomeraBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

NalutApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Pengubah terbenam minyak

Raka TandaKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa,La GomeraPengubah jenis kotak 1250, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Berapa banyak pengubah kuasa


La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan



Pengubah terbenam minyak

manufacturerOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid,La GomeraPenukar jenis kotak 50 kV, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

La GomeraBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

AplahoueMaklumat produk lain
  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

    ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

  • ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

    ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

  • MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

    MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

  • MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

    MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

  • MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

    MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan memberi anda La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan. La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La GomeraNameLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!