El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian

  • masa pelepasan:2022-10-30 09:49:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:582
  • Penerangan pantas:

    El Estor,Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find

Kandungan artikel

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

El EstorIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

ShangyuTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Pasukan pengubah kuasa

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi ia tidak perlu diam.


El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara,El EstorPembuat pengubah kuasa, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Penjagaan peralatanPengubah terbenam minyak

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang,El EstorPerlindungan cahaya pengubah distribusi,El EstorPelbagai pengubah, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian



Dalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

kaedah rata-rataImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Pasukan pengubah kuasa

El EstorIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

AplahoueMaklumat produk lain
  • PentictonHarga pengubah terbenam minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

    PentictonHarga pengubah terbenam minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

  • ThomasHarga pengubah tiga fasaMengapa kadar faedah terus meningkat

    ThomasHarga pengubah tiga fasaMengapa kadar faedah terus meningkat

  • JolietteHarga shell pengubah jenis keringApa

    JolietteHarga shell pengubah jenis keringApa

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat hidraulikHypoallergenic

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat hidraulikHypoallergenic

  • Scarzhisco carmennaJembatan pengangkutan gudangKaedah pemeriksaan kebersihan

    Scarzhisco carmennaJembatan pengangkutan gudangKaedah pemeriksaan kebersihan

  • Bandar lama GdanskJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPetikan harian

    Bandar lama GdanskJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPetikan harian

  • Bandar lama GdanskPlatform mengangkat lengan melipat sendiriStatus aplikasi sebenar persekitaran

    Bandar lama GdanskPlatform mengangkat lengan melipat sendiriStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • Bandar lama GdanskMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPemilihan bahagian standard

    Bandar lama GdanskMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPemilihan bahagian standard

  • segera:Peringatan: Maklumat El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian memberi anda El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian oleh syarikat kami, perkhidmatan El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian. El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di El EstorPelbagai model pengubahPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!