AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap

  • masa pelepasan:2022-10-31 09:52:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:317
  • Penerangan pantas:

    Acapulco,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikPembuat pengubah kuasaAcapulcoDengan Vietnam dan Malaysia,AcapulcoPenguba

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Pembuat pengubah kuasa

AcapulcoDengan Vietnam dan Malaysia,AcapulcoPengubah terbenam minyak, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

GarzwinAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Permukaan flange tidak sama,AcapulcoBerapa banyak pengubah kotak 200 KVA, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.


AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap



Oil leakage of cast iron parts

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,AcapulcoPengubah peralatan elektrik, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Fokus pada PembangunanSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Lepaskan skru inti


AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap



Syarikat pengubah minyak terjun

Jabatan jualanPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

AcapulcoSebab api dalam pengubah kuasa

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

AplahoueMaklumat produk lain
  • DenhairdPlatform penangkapan trekApa kelebihan prestasi yang unik

    DenhairdPlatform penangkapan trekApa kelebihan prestasi yang unik

  • DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

    DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

  • PatarraKarakteristik pengubah tenggelam minyakHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawa

    PatarraKarakteristik pengubah tenggelam minyakHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawa

  • BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApakah manifestasi khusus kesan ketara

    BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApakah manifestasi khusus kesan ketara

  • BalassagyarmatVehicle mounted boarding bridgeLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    BalassagyarmatVehicle mounted boarding bridgeLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • NagykorosJembatan penerbangan hidraulik bergerakSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

    NagykorosJembatan penerbangan hidraulik bergerakSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

  • NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

    NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

  • NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

    NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

  • segera:Peringatan: Maklumat AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap memberi anda AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap oleh syarikat kami, perkhidmatan AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap. AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AcapulcoPengubah kuasa S13-630Unsur lain fungsi pengedap, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!