VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat

  • masa pelepasan:2022-11-01 09:40:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:422
  • Penerangan pantas:

    Veracruz,Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah

Kandungan artikel

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

VeracruzKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

SinanjuMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, segel flange dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Syarikat pengubah minyak terjun

biaya produksiKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi,VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyak, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pelanggan pertamaBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Betul, Selepas itu,VeracruzPengubah jenis kering adalah baik,VeracruzYang lebih baik untuk pengubah jenis kering, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

VeracruzSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga pejabat dan peralatan elektrik lain.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

AplahoueMaklumat produk lain
  • IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

    IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

  • IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

    IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

  • San JoseIsolation transformer power supplyAnalisis kekuatan tegangan

    San JoseIsolation transformer power supplyAnalisis kekuatan tegangan

  • PadovaPlatform angkat hidraulik 5 tonItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

    PadovaPlatform angkat hidraulik 5 tonItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

  • PadovaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikSejarah pembangunan industri

    PadovaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikSejarah pembangunan industri

  • PortlandJembatan boarding tetapPenghantaran yang baik

    PortlandJembatan boarding tetapPenghantaran yang baik

  • PortlandPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPetikan yang stabil

    PortlandPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPetikan yang stabil

  • PortlandPembuat flipper hidraulikCara memeriksa ketegangan

    PortlandPembuat flipper hidraulikCara memeriksa ketegangan

  • segera:Peringatan: Maklumat VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat memberi anda VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat oleh syarikat kami, perkhidmatan VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat. VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VeracruzPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakSpesifikasi sangat ketat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!