GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif

  • masa pelepasan:2022-11-02 15:16:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1461
  • Penerangan pantas:

    Ghent,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel

Kandungan artikel

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

GhentPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Produsi keselamatanDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Huraian kerjaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Semasa operasi pengubah,GhentPengubah kuasa 20kV, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Pembuat pengubah jenis kering

GhentPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung,GhentStruktur asas pengubah kuasa, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan,GhentHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

AplahoueMaklumat produk lain
  • OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

    OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

  • OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

    OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

  • GuapilesKeperlawanan tanah pengubah distribusiEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali

    GuapilesKeperlawanan tanah pengubah distribusiEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali

  • BeuhatufPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    BeuhatufPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • BeuhatufBridge boarding of aluminum alloyMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    BeuhatufBridge boarding of aluminum alloyMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • LublinJembatan pengangkutan bekasBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    LublinJembatan pengangkutan bekasBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

    LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

  • LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

    LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif memberi anda GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif oleh syarikat kami, perkhidmatan GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif. GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GhentBilik pengubah jenis kotakPeranan rawatan fosfat antikorosif, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!