SuriPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat tahun-tahun

masa pelepasan:2022-11-06 11:12:02 Pengguna pos:466HP159575805 Paparan halaman:291

Petua teras:Suri,   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.   Apabila digunakan, ia bole

   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.

   Apabila digunakan, ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.

Surititik aksi dan kenalan switch kuasa berada dalam kenalan yang teruk dan sama ada ia adalah garis utama. Periksa sama ada kabel sirkuit rosak atau terlepas, atau sama ada fuse rosak atau dibakar keluar

   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut,SuriPompa slurry tahap tunggal, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.

Lolodorf   Jangan melebihi semasa nilai.

   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerja

   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan,SuriPompa sampah yang tidak menyentuh, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!


SuriPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat tahun-tahun



   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, metalurgi, batu, perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya, dalam bidang industri kimia paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara, dll.

   Simpan di tempat yang berventilasi dan kering. Jika ia disimpan semasa tidak aktif

   Beberapa kotoran akan mengganggu pemancar, jadi secara umum, pemancar terbuka akan digunakan, jadi tidak perlu bimbang mengenai terjebak dalam proses pembawa sampah.

Harga   Sebuah perangkap sampah

   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian, yang menentang pakaian, yang menentang korosion, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.

   Banyak pelanggan perlukan

dari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.

Suri   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.

   Auxiliary mixing or spraying device shall

   Jika cincin penutup minyak yang dipakai serius gantikan dengan cincin yang baru.

Hak cipta dan notis:
1. SuriPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat tahun-tahun yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat SuriPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat tahun-tahun, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan SuriPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat tahun-tahun adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian SuriPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat tahun-tahun mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Aplahouemengesyorkanberita
AplahoueBerita terkini