GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk

  • masa pelepasan:2024-03-29 09:42:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:459
  • Penerangan pantas:

    Guisa,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

GuisaPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular,GuisaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyak,GuisaPembuat pengubah kuasa mengubah semula, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

SittweLepaskan skru inti

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk



Apa peranan penting pengubah kuasa

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

hak sifat(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Dry type transformer factory

Pembuat pengubah jenis kering


GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Kualiti yang hebatPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari % umumnya tiada masalah. Bagaimanapun,GuisaPengubah minyak tenggelam 1250, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

GuisaManufacturing process and steps of dry-type transformer

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

AplahoueMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk memberi anda GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk. GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuisaPembuat pengubah jenis kering 2000Kelebihan reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!