Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan

  • masa pelepasan:2024-04-22 21:03:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:342
  • Penerangan pantas:

    Bandar Baotou,Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaia

Kandungan artikel

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

Bandar BaotouApabila bekerja pada ketinggian lebih dari , meter, jaring keselamatan atau tali pinggang keselamatan mesti digunakan.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

StepnogorskKeuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.


Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan



Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan pengangkutan, seperti memeriksa kerosakan dan lekasan minyak dalam saluran paip bahan bakar, dan memeriksa untuk kacang longgar pada komponen sambungan.

Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.

Rakomendasi dan konsultasiMuatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

Jembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses, storage yards, subway stations, ports, granaries, and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang,Bandar BaotouAngkat dan mendarat jambatan, dan keuntungan lain.


Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan



Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Biaya tenagaUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan,Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerak, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain.

Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

Bandar BaotouPanjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun,Bandar BaotouAxle Co., Ltd., terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.


AplahoueMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan memberi anda Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan. Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bandar BaotouJembatan naik hidraulik bergerakRawatan penyelenggaraan permukaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!