KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi

  • masa pelepasan:2024-04-18 09:45:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:458
  • Penerangan pantas:

    Kemnitz,Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi

Kandungan artikel

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Masalah penyegelan kerosakan cincin adalah biasa dalam hampir semua sistem hidraulik, seperti silinder minyak. Ia mungkin disebabkan kualiti buruk cincin penyegelan sendiri, pemampatan tidak cukup cincin penyegelan, dll. Apabila cincin penyegelan ditangkap dan turun untuk masa yang lama, ia menyebabkan berbagai darjah pakaian dan air mata pada cincin penyegelan. Ini adalah sebab biasa, yang menyebabkan ruang dalam prestasi penyegelan cincin penyegelan, yang menyebabkan bocor minyak. Pada masa ini, hanya cincin penyegelan yang rosak perlu ditemui,KemnitzJembatan naik hidraulik tetap, Hanya menggantikannya dengan yang baru.

KemnitzHari ini kita akan bercakap tentang keuntungan pembuatan dan pembuatan jambatan tetap. seperti yang diketahui, juga dikenali sebagai plat penyesuaian tinggi. Selepas mengangkat dan menurunkan, ia boleh menetapkan jembatan antara saluran dan trak, sehingga semua forklift boleh melewatinya dan masukkan trak operasi muatan dan muatan, meningkatkan kelajuan muatan dan muatan. Satu boleh menarik ton barang tetapi juga mengurangkan bilangan masa muatan dan muatan. Mengapa jembatan naik tetap boleh menjadi alat praktik dalam logistik dan gudang? Hari ini, banyak kilang dan workshops modern mempunyai penampilan yang lebih tinggi daripada stesen kargo, yang membawa kesulitan untuk memuatkan dan memuatkan dan menetapkan jambatan naik. Masalah ini boleh diselesaikan. The flexible height adjustment function of the fixed boarding bridge can be applied to trucks of different heights. Berbanding dengan banyak muatan dan muatan manual, jambatan boarding tetap tidak hanya mempunyai keselamatan, tetapi juga meningkatkan kuasa muatan dan muatan yang besar.

Dengan pembangunan yang terus menerus, cepat dan sihat ekonomi negara China, volum logistik telah dua kali ganda, dan keperluan efisiensi transportasi dalam industri logistik telah semakin tinggi. Sebagai peralatan mekanisasi bantuan, jembatan muatan hidraulik bermain peranan yang sangat penting dalam muatan dan muatan kargo logistik sehari-hari. Forklifts boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta dengan jembatan muatan hidraulik untuk sejumlah besar operasi muatan dan muatan, yang hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Ia tidak hanya menyimpan pada biaya kapital manusia, tetapi juga meningkatkan produktifitas kerja.

Bene BeraqJembatan pengangkutan adalah saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa, yang termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang menyambungkan platform ke kenderaan pengangkutan melalui jembatan mengapung, dan forklift atau kenderaan pemindahan manual yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan. e. Terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang barang dalam logistik, pos dan telekomunikasi, pengangkutan, elektrik, industri dan perlombongan, perusahaan, dll. Tinggi platform pemuatan dan pembuatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan saluran muatan dan muatan untuk penukaran cepat produk dan barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Langkah adalah untuk menekan tangan angkat untuk meningkatkan jambatan boarding di atas bawah kereta.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.


KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi



The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, tetapi juga menunda masa penghantaran menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, pastikan platform stabil dan tegas, dan pastikan rantai tetap tetap tetap pada kenderaan. Apabila menarik, had kelajuan ialah kilometer/jam. Semasa proses turun jambatan naik, semua pegawai diharamkan mendaki, dan operasi muatan berlebihan diharamkan semasa menggunakan jambatan naik. The hydraulic oil used should be kept clean and should not be mixed with water or other impurities. It is generally replaced every six months. The hydraulic oil is usually N in winter and N in summer. When the boarding bridge malfunctions, the operation should be stopped immediately to eliminate the problem.

Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

Rekomendasi maklumatMengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat dalam banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana,KemnitzJembatan naik hidraulik tetap, yang mengejutkan saya.

(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.


KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi



Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

Pengurusan industriSambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, steel plates or other grounding pads can also be used.

Dengan menggunakan pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh selesai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran), panjang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah sambung trak, plat berpotensi mm yang kita hasilkan adalah luar biasa dalam terma jambatan naik.

Sama ada ia adalah jambatan boarding yang tetap atau angkat (sh) ē Platform telah membuat kontribusi yang signifikan untuk membantu dalam pengangkutan barang di aras yang berbeza. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas,KemnitzJembatan naik hidraulik bergerak, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Perhatikan penyelamatan sehari-hari yang boleh meningkatkan masa penggunaan peralatan dan mencipta nilai yang lebih besar untuk perusahaan!

KemnitzApabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap, ia berkesan untuk memastikan bahawa barang-barang tidak berlebihan dalam perjalanan. Untuk orang-orang yang telah menggunakan produk ini jembatan boarding hidraulik mungkin diketahui dengan baik. untuk orang-orang di antara kita yang telah mencapai kejayaan mekanik, kegemaran tidak boleh dibatasi dengan produk yang biasa. Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas dalam platforma bekalan dan fasilitas muatan dan muatan bimbit, dan digunakan bersama dengan forklift.

Peranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage.


AplahoueMaklumat produk lain
  • Chicago10 ton jambatan penerbangan tetapKeadaan industri semasa

    Chicago10 ton jambatan penerbangan tetapKeadaan industri semasa

  • ChicagoAutomatic aluminum alloy lifting platformPembalikan penawaran dan permintaan

    ChicagoAutomatic aluminum alloy lifting platformPembalikan penawaran dan permintaan

  • ChicagoPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikApakah sebab-sebab pemakaian pantas

    ChicagoPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikApakah sebab-sebab pemakaian pantas

  • DurgapurKumpulan kawat pengubah distribusiHayat perkhidmatan

    DurgapurKumpulan kawat pengubah distribusiHayat perkhidmatan

  • DombovarPlatform angkat hidraulik dua tonPengelasan dan keperluan

    DombovarPlatform angkat hidraulik dua tonPengelasan dan keperluan

  • DombovarFabrik Penghasilan DengCheQiaoOperasi yang betul sangat penting

    DombovarFabrik Penghasilan DengCheQiaoOperasi yang betul sangat penting

  • KalishAngkat jambatan naik bimbit hidraulikIndeks Kualiti

    KalishAngkat jambatan naik bimbit hidraulikIndeks Kualiti

  • KalishBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatJualan sepanjang tahun

    KalishBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatJualan sepanjang tahun

  • segera:Peringatan: Maklumat KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi memberi anda KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi. KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KemnitzJembatan boarding jenis platformApakah langkah-langkah operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!