KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

  • masa pelepasan:2024-04-17 09:31:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:446
  • Penerangan pantas:

    Komarom,Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiai

Kandungan artikel

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

KomaromTengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.

Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

BrakpanApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, lebih besar spesifikasi kualiti lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.


KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah



Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Penyelamatan tekanan penuaan panas biasanya sesuai untuk potongan kerja kecil, sementara struktur dasar angkat mempunyai volum besar dan tidak mempunyai oven aneling yang cukup besar. Penggunaan penuaan biasa mengambil satu tahun dan siklus produksi terlalu panjang, jadi kedua-dua kaedah ini tidak boleh dilakukan. Selepas penyelidikan dan pemahaman oleh pembuat,KomaromJembatan naik bimbit, ia ditemukan bahawa memilih titik sokongan yang sesuai untuk komponen struktur terwelded besar boleh melakukan penyelesaian tekanan penuaan getaran. Oleh itu, pembuat telah memutuskan untuk menggunakan penuaan getaran untuk melepaskan tekanan dari dasar platform mengangkat. Promosion jangka panjang penghasil penindasan, tanda lama, keuntungan harga, dan kualiti yang dijamin!

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Kurs kerjaPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati,KomaromPlatform mengangkat secara keseluruhan, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah



Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

indeks kualitiSemak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Kaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan, yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, jeli minyak, cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating, plating panas, menyemprot, dll., lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

KomaromSemak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan


AplahoueMaklumat produk lain
  • BaileAtha IJembatan naik bergerak hidraulikNiat reka bentuk asal

    BaileAtha IJembatan naik bergerak hidraulikNiat reka bentuk asal

  • BaileAtha IHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

    BaileAtha IHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

  • BaileAtha IPembuat flipper hidraulikCara mengatasi kegagalan

    BaileAtha IPembuat flipper hidraulikCara mengatasi kegagalan

  • HengyangDefinisi model pengubah kuasaPerkembangan berpotensi

    HengyangDefinisi model pengubah kuasaPerkembangan berpotensi

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform angkat hidraulik tetapKebaikan dan keburukan dan cara meningkat

    Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform angkat hidraulik tetapKebaikan dan keburukan dan cara meningkat

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPemasangan paksi boarding hidraulikPerolehan hiliran melemah dan penghan

    Lapangan Terbang Munich-RiemPemasangan paksi boarding hidraulikPerolehan hiliran melemah dan penghan

  • XinleJembatan naik bimbit ForkliftCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pem

    XinleJembatan naik bimbit ForkliftCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pem

  • XinleHarga untuk membuka jembatan naik bimbitOperasi yang betul sangat penting

    XinleHarga untuk membuka jembatan naik bimbitOperasi yang betul sangat penting

  • segera:Peringatan: Maklumat KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah memberi anda KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah oleh syarikat kami, perkhidmatan KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah. KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KomaromLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!