SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat

  • masa pelepasan:2024-04-18 12:07:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:73
  • Penerangan pantas:

    Sitad,Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu ara

Kandungan artikel

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Menyesuaikan silinder minyak.

SitadTip penyelamatan kuasa platform angkat hidraulik tetap&flash& mdash; Berikut adalah beberapa teknik penyimpanan tenaga untuk lif elektrik tetap: mereka mesti digunakan sebelum kerja penyahpepijatan, yang bukan hanya untuk menguji prestasi keselamatan platform lif elektrik. Mereka juga mempunyai kesan pemanasan awal, dan hanya boleh memasuki keadaan kerja awal oleh silinder minyak hidraulik, motor elektrik, dan khususnya likiditi (yang dipengaruhi secara signifikan dalam musim sejuk), mengurangi perlawanan semasa kerja, menyimpan tenaga elektrik, dan menghindari pendirian jangka panjang, Selepas menggunakan naik elektrik tetap, kuasa patut dimatikan dan dimatikan. Banyak pelanggan, untuk menyimpan masa, biasanya suka menekan butang untuk menonton TV, yang merupakan buang-buang elektrik. Kedua, ia adalah faktor yang tidak selamat. Ketiga, dalam mod sedia, sistem kuasa masih berjalan, yang cenderung kepada kegagalan sirkuit. Dalam cuaca petir, ia mudah diserang oleh kilat, sehingga ia tidak akan melebihi muatan.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

PoBagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, selamat datang untuk bertanya

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Apabila menggunakan lif,SitadPlatform angkat gerak garpu gunting, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.


SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat



Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Kaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C,SitadLajur tunggal platform mengangkat selai aluminum, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

NyahkiraTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah,SitadPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat



Menyesuaikan unit kuasa.

KepercayaanPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears racks, rollers and guide rails. If adjusted more carefully, perbaikan pesawat it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Platform penangkapan jenis garpu gunting adalah sesuai untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi di terminal lapangan terbang, stesen, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri kediaman, dan kawasan besar lain.

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

SitadBersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


AplahoueMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat memberi anda SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat oleh syarikat kami, perkhidmatan SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat. SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SitadPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKekuatan teknologi hebat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!